Jaroslava Suchochlebová - sankce za 22500,-

19.07.2018

První kontakt: Sopřeč, 22.1.2018 prosba o pomoc s likvidací smluv firmy Stabil Energy, pokuta od společnosti Centropol a pokuta od společnosti Bohemia Energy, hrozící sankce od společnosti INNOGY v blízké budoucnosti. 

Paní Jaroslava nás kontaktovala telefonicky, a dohodli jsme si schůzku. Náš "anděl strážný" Irena jela za klientkou osobně a popravdě jsme nevěděli, co vlastně čekat. Z telefonátu bylo patrné, že je velmi nešťastná a zklamaná z lidí, kteří se u ní objevili za poslední dva roky. Seznámila nás s aktuálním palčivým problémem, a to pokutou (6.000,-) od společnosti Centropol energy, a paralelně s ní pokutou od firmy Bohemia Energy (6.050,-) Když jsme dojeli na schůzku přivítala nás energická, vitální dáma s grácií zkušené hostitelky, ale když došlo na jednání a před námi na stole začala růst hora dokumentace a zjistili jsme, že má nasmlouváno hned 4 společnosti a jednotlivé smlouvy se jí kříží a začínají souběžně a samozřejmě začal kolotoč pokut a výhružek, tak jsme začali řešit celý problém jako sérii úkonů vedoucích k eliminaci dopadu pokut a poté jsme naplánovali likvidaci nevýhodných smluv u společnosti Stabil Energy a nakonec se dohodli, že uděláme smlouvu o správě odběrných míst a o paní se kompletně postaráme.

Tak to bychom měli.....6.000,- sankce společnosti Centropol úspěšně zažehnána a klientka měla poprvé dojem, že obrátit se na nás nebyla chyba. Postupně se její nálada zlepšovala tak, jak jsme ukončovali dohodou smlouvy se společností INNOGY, kde v krajním případě hrozila sankce až 22.500,- a v dalším kole jsme přistoupili k jednání se společností Stabil Energy, kde se samozřejmě hrálo vabank, protože u této firmy víme, že jsou jakékoliv dohody skoro nemožné. Pomocí několika zcela legitimních nástrojů, jsme tedy ukončili i smlouvy Stabil Energy s příslibem, že nebudou účtovat žádné sankce....Samozřejmě si to pohlídáme.


Další fází bylo přepsat všechny distribuční smlouvy na naši partnerskou společnost tak, aby klientka byla v režimu "Chráněný zákazník" a tím skončil jakýkoliv tlak ze strany všech dealerů a konečně jsme tak mohli začít konzervovat její smluvní vztahy a jednou pro vždy ji tak zbavit starostí. Na tomto se momentálně pracuje a jakmile bude celá kauza ukončena, doplním sem finální informace. V tuto chvíli se zdá, že je vše v pořádku a klientka čeká pouze na rozhodnutí firmy BEE o její sankci.

Za realizační tým rytířů : Helgard